Zondagse lunch & Inloopochtend

Zondagse Lunch
We willen als activiteitencommissie, nu het weer mogelijk is, het één en ander gaan organiseren.
We nodigen alle belangstellenden hartelijk uit om op ieder 1e zondag van de maand met elkaar gezellig te lunchen in de Franse school.
Voorlopig staan de volgende datums gepland :

Zondag 3 april, 1 mei, 5 juni, 4 september, 2 oktober, 6 november, en 4 december.

Er ligt een intekenlijst in de kerk op de sta tafel waar u zich kunt opgeven. Aanmelden kan ook telefonisch of via de mail bij :
Janneke Pennink : janneke@pennink.nl of telefoonnummer: 06 19278675
of Janneke Weidenaar : janneke@4pb.nl of telefoonnummer: 0621614587

Koffie inloop ochtend in de Franse School
Verder hopen we "inloop" koffie ochtenden te gaan organiseren en wel op iedere 2e en 4e dinsdag ochtend van de maand.
U kunt voorlopig de volgende datums noteren :

12 en 26 april, 10 en 24 mei, 14 en 28 juni

We hopen onder het genot van koffie/thee elkaar gezellig even te ontmoeten en in gesprek te gaan.
Neem gerust iemand mee die óók behoefte heeft aan gezelligheid en/of een gesprek. Iedereen is welkom!!
Wij geloven dat met elkaar meeleven, elkaar bemoedigen en omzien naar onze medemens heel erg nodig is in deze individualistische tijd.
We verwelkomen u/jou graag bij één of meer van onze activiteiten

Hartelijke groet van de Activiteiten commissie.