Nieuwe predikanten PG Appingedam

De foto's van deze diesnt staan in de fotogallerij

Op zondag 9 september 2018 zullen ds. Johan van den Berg en mw. ds. Gerlinde M. van den Berg-de Haan
worden bevestigd en hun intrede doen als predikanten van de PG Appingedam.
De dienst is ‘s middags om 14.30 uur in de Nicolaïkerk en wordt geleid door ds. B.B. Wolters, Tjamsweer

De predikanten werkten in de afgelopen jaren in Leerdam (ds. Van den Berg) en Schoonrewoerd (ds. Van den Berg -de Haan).
In Appingedam gaan zij samen aan de slag.

LET OP: De ochtenddienst is op deze zondag vervallen.