Fietstocht Armeniëwerkgroep

Op zondag 23 juni is er een fietstocht georganiseerd door de werkgroep Armenië, waarvan de opbrengst (vrijwillige gift) ten goede zal komen aan het bijenproject van "Mensenkinderen" in Armenië .
Om 14.00 uur vetrok de groep vanaf de Franse schoolrichting Uitwierde, waar de Ned.Herv.Kerk bezochten de toren werd beklommen om het uitzicht te bewonderen.
Vandaar werd er gefietst naar  de Stefanuskerk in Holwierde. Vandaar werd er naar Bierum gefietst  met een stop bij de Fam. Dijkstra in Bierum,
en er gelegenheid was voor een gezellige stop in de tuin en een bezoekje aan de kerk in Bierum.
Via Krewerd terug gefietst naar Appingedam en de fietstocht afgerond bij de fam. De Jong met een gezellig samen zijn. buiten.

Van deze tocht is er een foto impressie die hier kan worden bekeken