Vacature full time predikant PG Appingedam

Vacature predikant PG Appingedam

26 oktober 2017 - De Protestantse Gemeente Appingedam is op zoek naar een fulltime predikant
Download de volledige vacaturetekst.

Informatie en reageren
Informatie over de Protestantse Gemeente Appingedam kunt u vinden op deze site.
Voor een profielschets van de gemeente en voor nadere informatie kunt u zich wenden tot de contactpersoon van de beroepingscommissie:
dhr. J. Palsma, Farmsumerweg 42, 9902 BT Appingedam. T: 0596 – 682800; E-mail: beroepingscommissie.pga@gmail.com
Als u belangstelling heeft voor deze vacature, ontvangen wij uw reactie en CV graag voor 16 december 2017 op bovenstaand (mail)adres.