Voedselbank actie PG Appingedam en Moskee

Afgelopen zaterdag 25 april was het de beurt aan de PGA gemeente om het voedselbank project te ondersteunen. De hele zaterdagochtend was er gelegenheid om spullen in te leveren. Dit project doen we samen met de Islam gemeenschap uit Appingedam. De hele ochtend door kwamen er regelmatig mensen om eten te brengen en voor vele leden uit de Islam gemeenschap was het de eerste keer om in de Nicolaikerk rond te lopen.
Jan Dijkema was er voor de professionele rondleiding en er was zelfs gelegenheid om de gewelven van boven af te kijken. Als het ware een try-out voor de echte openstelling (let op alleen toegang onder begeleiding). Ook speelde halverwege de ochtend Jaap Weima op het orgel en konden we nog genieten van de mooie natuurfoto's van de Henk en Lies de Boer.
In allerlei opzicht een geslaagde ochtend: een goede opbrengst voor de voedselbank, vele mensen hebben mooi kunnen rond kijken in onze Nicolaikerk, een verdere kennismaken met leden uit de islam gemeenschap en met elkaar veel gezelligheid en smakelijk kop koffie.

voedselbank actie PG Appingedam Moskee

voedselbank1