Christian Motorcyclists Association - CMA - PG Appingedam

cma stand Appingedam

Op Custom Chopperday Appingedam 28-juni 2015  heeft de PG Appingedam vooraf en tijdens de kerkdienst aandacht voor de CMA.

Vooraf aan de dienst is er de mogelijkheid een kopje koffie te drinken met leden van de motorclub, die de dienst bezoeken.

De CMA heeft jaarlijks een stand op de custom chopperday.

De CMA heeft als visie en missie:

MISSIE Hart voor hart de wereld veranderen

VISIE

• Trainen en toerusten van leiders en leden in het begrijpen en toepassen van Bijbelse waarheden in hun leven en wandel.

• Het uitzenden van een team van christelijke motorrijders die zichtbaar en geloofwaardig als evangelisten in de motorwereld aanwezig zijn.

• Evangelisatie primair, maar niet uitsluitend, in de motorwereld, door het aangaan van vriendschappen en het versterken en onderhouden van relaties.

• Het stimuleren van- en bijdragen aan christelijke activiteiten, zoals kerkdiensten en persoonlijke hulp aan motorrijders.

• Het stimuleren van contacten tussen christen-motorrijders onderling.

Voor meer informatie over de CMA kijkt u op

www.CMA-nl.org