Top2000 dienst

Een Top - Top2000 dienst vanmorgen (28-12-2014) bij de PG Appingedam voorganger ds Ron Lafeber.

Met nummers van Cat Stevens - Morning has broken; Sting - Fragile;

Boney M - Rivers of Babylon;

Claudia de Breij - mag ik dan bij jou ( live gezongen door Wout de Vries begeleid door Henk samplonius op piano);

U2 I still haven't found what I'm looking for en Bon Jovi - Keep the faith. Een top initiatief van een kleine werkgroep in onze gemeente.

Wout de Vries en Henk Samplonius (piano)