Startweekend 2013 (foto's)

Het startweekend begon met een volleybaltoernooi, gezamenlijk met de Hevormde Gemeente Tjamsweer.

Op de traditionel Startzondag waren er rond de kerkdienst in beide gemeenten tal van activiteiten:

In de PGA werd een door de aanwezigen zeer gewaardeerde "modeshow" van traditionele Sumatraanse kledingdracht  gebracht, in het kader met onze verbondenheid met het Kerk-in-actie project op Sumatra waar ds. Henriette Nieuwehuis werkt. De modeshow werd uitgevoerd door leden van de Molukse gemeenschap in de gemeente Appingedam; een boottocht door Appingedam met als reisleider Jan Dijkema; spelletjes voor de jong en oud.
Samen-een-zijn aan de start van het seizoen 2013-2014 - een zeer geslaagd Startweekend 2013.

In de fotogallerij (klik hier voor gallery) zijn veel foto's van de zondag te vinden in 3 series.

Volleybaltoernooi.

volleybal kampioenen 2013Er deden dit jaar 9 teams mee (vorig jaar 7).  Het was een gezellige avond voor het aanwezige publiek en de deelnemers. Voor de jongste jeugd was er de mogelijkheid om een balletje te trappen.

Het volleybaltoernooi werd in een zinderende finale wederom gewonnen door de jeugdraad en zij gingen er weer met de taart vandoor.

De kampioenen op de foto gemaakt door René Middelkamp. Het toernooi werd gespeeld "onder toeziend oog" van voorzitter PGA en predikant.
             volleybal 2013