Palmpasen een feest

Palmpasen een feest met optocht, doop en belijdenis

bloemstuk 1

Tijdens de zondagse dienst kwamen de kinderen van de kindernevendienst terug in de kerk met een vrolijke rondgang met palmpasenstokken. Een kleurig geheel met herinnering aan de intocht in Jeruzalem van Jezus.

Daarbij werd het feest compleet met de belijdenis en doop van mevrouw Martien Carolien Martens. De commissie liturgisch bloemschikken PGA had bij de dienst voor Martien Carolien een schikking uitgewerkt. Op de kaart de onderstaande tekst:

De drie witte rozen staan voor de Vader, de Zoon en de Heilige Geest, die Martien Carolien vandaag belijdt en waardoor ze zich wil laten leiden. De bloemen hierom heen zijn de gemeenteleden die er vandaag getuige van mogen zijn. De boog en het groen staan symbool voor Gods hand waarin wij ons geborgen mogen weten. Zo mogen wij ons overtuigd weten van Gods liefde voor ons.

1. Marijn Pot28-03-2013 om 15:22

Wat leuk om de foto,s te zien Zondag was een echte feestdag voor Martien. Wat mooi om te zien dat zij zo warm ontvangen wordt in de kerk, wij, familie van Martien zijn hier heel blij mee. Wij wensen u goede paasdagen
    en blijven graag op de hoogte van nieuws uit de kerk en haar gemeenschap.

Vriendelijke groet Marijn Pot.

2. Marijn Pot28-03-2013 om 15:22

en blijven graag op de hoogte van nieuws uit de kerk en haar gemeenschap.

Vriendelijke groet Marijn Pot.