Ombouw verwarming Nicolaïkerk vertraagd - kerk niet verwarmd op zondag 27 okt 2013

Afgelopen maandag 21-10-2013, bij de ombouw van de verwarmingsketel van olie naar aardgas, kwamen de monteurs die hiermee bezig waren tot de ontdekking, dat de huidige installatie geheel was versleten (doorgeroest).

Dit was zodanig, dat deze niet meer te gebruiken is en  vervangen moet worden. Helaas heeft leverancier v. d. Mark in Veendam de onderdelen niet op voorraad; deze moeten opnieuw worden gemaakt. Dit is klaar op woensdag 30 oktober, dan wordt er ook direct begonnen met de vervanging. Volgens de planning is dit donderdag 31 oktober klaar.

Op vrijdag 1 november wordt de nieuwe verwarming in bedrijf gesteld en hebben we weer warmte.

Onze excuses voor het ongemak, maar dit is echt overmacht.

De Kerkrentmeesters.