Lintjesregen in Nicolaïkerk

De voorzitter van de kerkenraad dhr. T.A. Musschenga en de secretaris van het college van kerkrentmeesters dhr. J. Dijkema zijn vandaag 25 april 2014 geëerd met een benoeming in de Orde van Oranje Nassau. Beiden voor hun verdiensten voor o.a. de Protestantse Gemeente, de stad Appingedam, en hun lange staat van dienst als vrijwilliger in de diverse maatschappelijke besturen gedurende de afgelopen veertig jaar. Dhr. Musschenga is benoemd tot ridder en dhr. Dijkema tot lid in de Orde van Oranje Nassau. Burgemeester mevrouw R. Pot reikte de versierselen en de oorkondes uit behorende bij deze benoeming.

Jan Dijkema lid in de orde ON

Tonnis Musschenga ridder in de orde ON

Uitreiking oorkondes

Klik op de eerste foto voor een diashow