Help mee! Help weeskinderen in Armenië de winter door

Helpt u ook mee weeskinderen in Armenië de winter door te komen

Ons gemeentelid Svetlana heeft van leden uit onze PGA weer veel winterkleding ontvangen voor de kinderen in weeshuizen in Armenië.
"Mijn schuurtje is weer helemaal vol". Een pakket van 20 kg kost voor verzending naar Armenië rond de € 70. Dit jaar heeft Svetlana al 17 dozen kunnen versturen met het geld dat als diaconale gift aan haar is geschonken. Wij, de diaconie, vragen nu u als gemeenteleden dit particuliere initiatief financieel te steunen met een gift. U kunt bijvoorbeeld een pakket adopteren door € 70 over te maken op banknummer 22535 6430 t.n.v. Diaconie Protestantse Gemeente Appingedam. Uiteraard is iedere gift van harte welkom, wij er zorgen voor dat uw gift bij Svetlana terecht komt.

Inmiddels heeft de diaconie een bijdrage voor het versturen van 7 dozen met winter(kinder)kleding naar weeshuizen in Armenië ontvangen.